Гарантії та повернення
Правила повернення
При повній справності товару і якщо він не був встановлений на автомобіль, такий товар може бути повернений або проведений обмін протягом 14 днів.
Для покупців з Києва:
Повернення товару приймається в офісі компанії ZAPASKA24 за адресою: м. Київ, Берестейський проспект 123, оф.421 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення/обмін Новою Поштою.
Увага! Перед відправкою, будь ласка, ні в якому разі не наклеюйте на упаковку товару скотч або інші наклейки, а також не робіть ніяких написів і попередьте про це працівника служби доставки Нової пошти!
Після відправки товару на обмін / повернення зателефонуйте, будь ласка, в call-центр ZAPASKA24 і повідомте менеджеру номер ТТН і дані платіжної карти для повернення грошей за придбаний товар.
Запчастини, привезені під клієнта з іншої країни, ОБМІНУ і поверненню НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ!
Умови обміну та повернення товару у відповідності з чинним законодавством України.
Гарантія
На товар, що продається через наш магазин, надається гарантія 6 міс. при пробігу до 10 000 км. (якщо інші умови не регламентовані фірмою виробником) за умови дотримання сервісних інтервалів, а також комплексної заміни пов'язаних груп запчастин та робочих рідин:
- Амортизатор + опора, пильовики та відбійники.
- Деталі гідравліки гальмівної системи + гальмівна рідина.
- Рульова рейка або насос ГУР + рідина ГУР.
- Ремені ГРМ + ролики + насос (за результатами діагностики).
Інтервали заміни запасних частин вказані у сервісному мануалі до вашого автомобіля.
Гарантійні умови для фірм
На запчастини фірми BOSCH гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі BOSCH із повною попередньою діагностикою.
На запчастини фірми KYB гарантія надається лише у разі встановлення їх на авторизованому сервісі та наявністю заповненого гарантійного талону.
Закон України «Про захист прав споживачів»
(Підстава - стаття 7 закону України «Про захист прав споживачів»).
Гарантія не поширюється на: електрообладнання та витратні матеріали (датчики, свічки, лампи, електронні блоки, масла, фільтри, рідини, автохімію та автокосметику).
Повернення товару НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
Для повної консультації звертайтеся за телефонами: (095) 492-43-45, (098) 456-67-28, (063) 398-70-64.
Для покупців з Києва:
Повернення товару по рекламації приймається в офісі компанії ZAPASKA24 за адресою: м. Київ, Берестейський проспект 123, оф.421 в робочий час з понеділка по п'ятницю: з 09:00 до 19:00.
Для покупців з інших регіонів України:
Для регіональних покупців можливе повернення товару по рекламації Новою Поштою за адресою м.Київ, Нова Пошта, склад № 297.
Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної і не підлягає поверненню/рекламації!
З боку магазину подається запит на рекламацію виробнику (постачальнику), термін його розгляду становить від 14 до 30 календарних днів.
Важливо! Вартість доставки, зняття/установки деталі, ремонт авто не компенсуються.